Piegāde

Piegāde tiek veikta uz Omniva pakomātiem Latvijas, Lietuvas un Igaunijas teritorijā. Ja vēlaties saņemt preci ārpus Latvijas, lūdzu sazinieties ar mums, rakstot uz info@beziepakojuma.lv.

PIEGĀDE BEZ MAKSAS

SIA Dabas burka nodrošina piegādi bez maksas:

  • ja preci saņemat mūsu veikalā “Burka” Rīgā, Kr. Barona ielā 59/61 vai
  • visiem pasūtījumiem uz Omnivas pakomātiem Latvijā, Lietuvā un Igaunijā (līdz 31.12.2022).

Preci nosūtīsim uz Jūsu norādīto un no saraksta izvēlēto Omniva pakomātu, saskaņā ar SIA Omniva mājaslapā pieejamo informāciju (https://www.omniva.lv/privats/adreses). Ja pēc pasūtījuma veikšanas vēlaties nomainīt Omniva pakomātu, kurā saņemt preci, atbildiet uz pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu vai sūtiet e-pastu uz info@beziepakojuma.lv, norādot Jūsu pasūtījuma numuru un vēlamā pakomāta adresi.

Preču piegādes dienā pircējs saņem Omniva sūtītu īsziņu, informējot par to, ka sūtījums ir pienācis Omniva pakomātā.

PEIGĀDES LAIKS

Pasūtījumus parasti sagatavojam un izsūtām 1-3 darba dienu laikā.

Mēs darīsim visu iespējamo, lai piegādātu Jūsu preces pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 5 darba dienu laikā no dienas, kad pieņemam un apstrādājam Jūsu pasūtījumu.

Ņemiet vērā, ka šis termiņš norādīts no brīža, kad pasūtījums ir apstrādāts un prece ir sapakota sūtīšanai. Ja kaut kādu iemeslu dēļ pasūtījuma apstrādes laiks ir ilgāks par vienu nedēļu (5 darba dienām), mūsu konsultants ar Jums sazināsies un Jums būs iespēja atteikties no pasūtījuma.

Jānorāda precīzs telefona numurs un/vai e-pasta adrese, lai ar pasūtītāju būtu iespējams sazināties, ja ir nepieciešams precizēt pasūtījuma detaļas. Ja norādītie dati ir neprecīzi un/vai ar pasūtītāju nav iespējams sazināties, norādītie piegādes termiņi var tikt pagarināti.

Pircējam ir jāpieņem preces patstāvīgi. Ja prece tiek saņemta, ierodoties veikalā "Burka", pasūtījuma piegādes brīdī pircējam var tikt lūgts uzrādīt personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību), lai būtu iespējams pārbaudīt saņēmēja identitāti. Kopā ar veikala pārstāvi ir jāpārbauda pasūtījuma atbilstību un kvalitāti. Ja pircējs konstatē, ka piegādātās preces vai to iepakojums ir bojāts, pircējam tas obligāti ir jānorāda piegādes dokumentā (pārdevēja eksemplārā) vai, ja pasūtījums tiek piegādāts uz Omniva pakomātu, konstatējot šādas neatbilstības, nekavējoties par tām jāziņo, rakstot mums uz info@beziepakojuma.lv, lai mēs varētu sazināties ar Jums. Pretējā gadījumā tiks uzskatīts, ka preces ir piegādātas pienācīgi un bez bojājumiem.